Viikko meni yllättävän hyvin. Sampsa vaan lopetti sanomistaan/suun soittamistaan ja Jennaa on ilmeisesti alkanu myös potuttamaan se. Sampsa, Max ja Tuomas ei osaa olla kunnolla enkuntunneilla ja Jenna vähä sano siitä tänään. Sofia sano että Sampsalla on ADHD mikä voiki olla totta, se on niin hullu. Max on ihan siedettävä sillon kun Sampsa ei oo paikalla ja se ite sattuu sille päälle.

Tiistaina ei ollu ratsastusta mutta me saatiin hoitaa hevosia. Mä hain Tuuren tarhasta, se oli perimmäisessä nurkassa mutta tuli vastaan. Sit mä pesin Tuuren jalat ja muut likaset kohdat ja harjasin sen. Muut teki saman muille hevosille. Sit Minni ja Linda otti Veijarin ja Unelman sisälle ja ne säikähti kesken matkan jotain ja pääsi karkuun, Merja otti Umpun kiinni ja mä otin Veijarin ja sit me vietiin ne sisälle. Mä otin sitte Gimmickin tarhasta. Sit me jaettiin ruuat ja mä annoin Tuurelle.

Eilen taas Mä olin tallilla. Anna piti tunnit koska Jutalla leikattiin polvi maanantaina. Minna löi eka mua MUN raipalla ja sit Sofia "hyökkäs" sen kimppuun ja ne alko "tappelemaan" raipoilla, talikoilla, turpeella ja paskalla. Se oli ihan kivaa. Muutenki oli kivaa. Mä jahtasin Minnaa koska se sulki oven ja laitto valot pois tallin vintiltä niin et mä jäin sinne. Ihan kiva. Mä myös ratstastin Tittariinalla ja se ei nostanu oikeeta laukkaa vaikka mitä teki mutta vasemman nosti heti. Outo.