Mä menin 24.4. Tepolla. Me oltiin yläkentällä kun alakenttä pölys niin paljo.

27.4. Mä olin Tuiskulla. Me tehtiin 3-kaarista kiemurauraa. Tuisku oiko ihan sairaasti mutta asetukset meni läpi.

1.5.2008 Mä menin Liinalla. Se on uus suokkitamma ja ihan sairaan ihana. Se on tosi kiltti hoitaa mutta sille piti vaan eka näyttää, kuka määrää kun se oli halunnu mennä oman mielen mukaan vähä. Me saatiin toivoo, mitä tehään ja me leikittiin. Jutta sano aina et "se kenellä on sinistä, tekee voltin vasemmalle" tai jotain vastaavaa. Sit oli silleen et ponit laukkas ympäri kenttää uraa pitkin ja suokit oli keskellä. Sit taas ponit oli keskellä ja suokit laukkas uralla. Se oli niin kiva tunti. Liina on kiva hevonen mutta Jasi on parempi.

Sit vähä kuulumisia. Jasi on astutettu oriista Bazuun SWE. Se joutuu käyttämään semmosta hyttysloimee kun itikat puree sitä. Tuisku on onnistu saamaan 2 havaa peräkkäin samaan jalkaan. Liinan äiti Mona on myös tullu tuntihevoseks tonne. Linan pitäis saada varsa ihan lähiaikoina. Lempin parin viikon päästä. Mä meen ens viikonloppuna Jasilla ja Liinalla CR-tunneille.