Jee. Tää oli viimenen kerta  Hepojoen vuonohevostallilla ja mä sain tietenki tallin surkeimman/tyhmimmän hevosen Seirinan. Alussa se oli ihan ok mutta sit kun me alettiin laukkaamaan niin se sitte laukkas tai oli lähdössä laukkaamaan koko lopputunnin. Sit me tehtiin vaan voltteja samaan kohtaan ja pari pysähdystä ja laukattiin pitkä sivu. Jännä tunti. Seuraavalla tunnilla mua huonommat tekee pohkeenväistöö mikä on enemmän mun alaa tai mun tasosta. No Seirinalla on paha tapa näykkiä ja syödä ohjia. Merja sano et ottaa se ohja pois sen suusta ja mä olin just siinä pitelemässä vastaan kun äiti nous selkään. No mä vaan vähä vedin siitä ohjasta. Mä sit menin Seirinan toiselle puolelle ja se siinä samalla tarras muhun kiinni ja mä heilautin kättäni tyyliin että mua et pure. Merja sit sano että ei saa kiskoo ohjaa pois suusta ettei hevoselle tuu paha mieli. Mä ajattelin siinä vaiheessa että millon mä oon kiskonu ohjat sen suusta ja pitäiskö mun antaa hevosen syödä itteeni. Että oli ihana viimenen tunti. Siellä on vaan 2 tuntihevosta käytössä että hyvin menee ja muutenki ne tuntihevoset on ihan hulluja, aina liian energisiä.